hilenastrutski

Kärlekskrank?

Kategori: Struten Tipsar

Tänkte att jag är ju ganska världsvan...

har ju levt livet med raggare va (obs! de levde livet med mig)
har haft långt hår ner på ryggen va (KUNDE TORKA ARSCHÖT ME DET)
har haft skinnstövlar, läder byxor och åkt raggarbil va (eh... har åkt raggarbil, det andra va fan ljug)
har ju vart med stockholmare och göteborgare va (höhöhöö)
haft 22 tjejer i mitt liv (nej men + 22killar höhöhö)

Iaf med tanke på det ovanstående så tycker ju jag att jag kanske ska börja lära ut er mina visdomar då va, vill ni det? Klart ni vill! Här kommer det:

Bli inte kär i den sjukt snygga bartendern på O'lärys kl 23.30 på fredagskvällen.
Du kommer;
1. Bli alldeles för full
2. Fattig
3. Utslängd och ev. portad

/Struten

Kommentarer


Kommentera inlägget här: