hilenastrutski

Intervju med Struten

Kategori: Allmänt

Jag heter: Hilena Struten Strutski
Jag bor: I en barack, he he. Nej men en lägenhet. 
Hårfärg&ögonfärg: Vet ej, är färgblind men mina ögon glittrar! c**,)
Stjärntecken: Asså folk som tror på horoskop är ju dumma i huvudet. Är naturvetare.
Familj&husdjur: Bor "ensam" tillsammans med 2 flugor och typ 100spindlar. Har egentligen inget emot att flugorna övervintrar hos mig, det finns värme så det räcker o blir över stör mig dock på att de ibland flyger IN i mig, helt oprovocerat. Spindlarna är en del av min terapi.
Det här gör jag helst på min fritid: Dricker alkohol. Annars gillar jag att kolla på gräs o blommor...
Mina idoler: Typ alla som är med i tankesmedjan i P3. Asså brukar fantisiera att vi umgås...
Bästa låten: just nu gillar jag Olivia Newton John - Physical väldigt mycket.
Bästa filmen: Kanske "Landet för länge sedan"... Älskade den som barn, och såg om den för inte allt för längesedan och hade totalt glömt att mamman dör? *OBS SPOILER*
Turnummer: Tror att det betyder otur att avslöja sitt turnummer så tänker ej göra det. Eh. Nej tror inte på turnummer.
Älsklingsdjur: Tycker om alla djur, nej det gör jag ej men står fast vid att alla djur är lika värda och lika viktiga. Dock är det sötaste djuret Björndjuret.
Människa jag skulle ta med till en öde ö: Någon som gillar strandpartyn! Annars får de va, då nöjer jag mig med en handboll.
Sak jag inte kan vara utan: Tobaccoooo. Men försöker vara utan det så mycket som möjligt.
Det här vill jag bli bättre på: Läsa och stava. Har helt tappat förmågan, JÄVLA MSN.
Något kul jag brukade säga när jag var liten: Har aldrig varit liten. Föddes stor.
Favoriträtt: Gratis är gott. (Obs! Är student!)
Det här är jag med tre ord: Snygg sexig & singel.
Viktigaste egenskaperna hos en vän: Snygg utan smink, gilla vin, inte vara lättkränkt, vara bra på att stava, gilla: diskussioner, djur&natur, kultur. Vara bra på att dansa. Inte kunna allt om bandmedlemmar i olika hårdrocksband (urk så tråkigt), inte lyssna på kent. Tro på UFOn Asså, jag är inte kräsen de måste inte ha alla egenskaper bara typ 3.
Jag är rädd för: Energidöden. Att solen ska slockna. Kometer... Yellowstone... Katastrofer.
Jag skrattar åt: Roliga tavlor, typ ecce mono.
Någon jag vill träffa: Eh. Typ alla roliga och inga tråkiga.
Detta gör jag om 25år: Kommer vara väldigt gammal och förhoppningsvis väldigt vis. Tänker att jag kommer ha lärt mig dricka whiskey då. Mys.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: