hilenastrutski

Elak o Dum (o Tjock)

Kategori: Allmänt

Ibland får jag höra att jag är elak, att jag saknar empati och sådant.

Vill bara förtydliga
DET ÄR INTE SANT!

Gråter faktiskt ibland, typ när djur blir uppätna... Asså fina djur då, typ eh man ser ett tv-programm om en antilop som blir jagad av en varg, SJUKT sorgligt. (ok. erkänner att jag mår gott om de e en orm eller spindel som dör)

Och det här med elakheten, det e ju mest att jag säger vad jag tänker. Asså folk är så jävla mesiga.
Typ kommenterade detta på en blogg, och kommentaren försvann och ip-t blev blockat:
"Du vet sånna där tjocka tjejer, som inte tål kritik, med hennafärgat hår och som tror att feminismens ideal sitter i armhåle-håret? Klarar. Inte. Av. Det."
Antar att det raderades för att jag påpekade "yttre-faktorer" men asså, blogginnehavaren hade ju kommenterat barns-utseende? eeeh. Chilla liksom. Eller så var det endast för jag sa att h*n va tjock. Men asså, det är inte snällt att låtsas att tjocka människor e hälsosamma! Nu känner jag - skyll dig själv när du får diabetes och dina blodkärl korkas ihop! 

hahahaha men en rolig grej som hände en gång när jag gick i skolan, det var ett par tjejer i min klass på gymnasiet som erkände att de inte vågade prata med mig det FÖRSTA året för att jag "såg så himla elak ut"
hahahahahhahahhahahahahha fatta att jag måste ut som ett jävla troll då!

Obs! Är dock inte ett troll idag, brukar få höra att jag e "schnöööggg" utanför harrys kl 02.45 på lördagskvällarna.

Kommentarer

  • DT säger:

    Kommer lätt följa den här bloggen!!

    2012-06-07 | 14:32:42
  • Hilena Strutski säger:

    Bra! Tröttnar aldrig på mina "fans"

    2012-06-07 | 14:54:31

Kommentera inlägget här: