hilenastrutski

Det är så jävla otrevligt att vara trevlig

Kategori: Allmänt

Lite kort om helgen:

Var på fest, drack vin cider öl och vin. Dansade som en galning. 
Blev även av med plånboken, sluddrade följande till mina kompanjoner;
"Det måste vart han med baskern som tog den, jag visstet, han var så himla snäll, trevlig och rolig"
Är så jävla smart på fyllan. Trevliga människor har alltid baktankar.

Hade även en beef med kebabmannen, han var helt jävla trög och fattade inte att jag ville ha stark sås + vitlöksås, och baa aha "mild"... mild är ju för fan synonym till svag! stark+vitlök=svag? Va e de för jävla påhitt. Sällskapet tyckte dock inte att det var en bra ide att "bita den hand som föder dig" och mutade gubben med typ 100% i dricks så han inte skulle loska i vår mat. Haha! Slutade med att jag fick en svag sås, menmen, jag slapp betala maten, och även taxiresan hem. Ooo gissa vad som låg kvar där hemma? Plånboken! 
Lyckad kväll! 

Betyg: MVG

Kommentarer


Kommentera inlägget här: