hilenastrutski

Checka läget med kompisarna

Kategori: Allmänt

Ni vet, när man är intresserad av någon så sägs det att man ska liksom nästla in sig i den tilltänkta kärlekens kompisgäng och på så sätt "checka läget"

Alltså, hur sjukt är inte det egentligen? Snacka om falsk kompis! "åh har träffat en ny rolig kompis! nähä du ville bara ligga med min andra kompis..."

Men anyhow, det jag skulle berätta är att det finns en kille, vi kan kalla honom för "cykel-tjuven" (han snodde fan min cykel en gång, hade kodlås och han knäckte det... annan historia). Och varje gång jag har ett ragg som det blir liiiite liiiite seriösare med, alltså menar man börjar hänga med varandra på riktigt och tillslut ska presentera varandra inför varandras kompisar... så visar det sig att they are like best buddies med den där "cykel-tjuven". Har hänt mig typ ca 6-7ggr.

Han måste ju tro att jag är ute efter honom? *dör*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: