hilenastrutski

Lever!

Kategori: Allmänt

Har varit död i ca en vecka... legat i sängen och feberyrat, har inte kunnat äta eller dricka bara dött. Kröp till en läkare och fick medicin och på tredje dagen blev jag bra igen. 
Detta har typ hänt i helgen:
 
 
- Var på ikea...  Alltså... Det bästa på ikea är ju maten. Ingen diskussion.

- Blev lurad till att hjälpa en vän att flytta "ska bara upp i lägenheten o hämta en grej*"
*Säng, soffa och allt annat i lägenheten. Men de va ok för fick mat sedan 
 
- Fjällar på ryggen... trodde inte jag kunde bli bränd men nu har jag blivit det 2ggr på 2 månader... Det krävdes tydligen sydliga solar för det.

-Ställer kl på tidigt o tar medicin och somnar om skööööööööönt. Hatar dock att jag måste ta medicin på vissa klockslag och att jag inte får äta hur som helst för det måste anpassas till medicinen. Hatar begränsade liv!!!!
 
- Sett alla avsnitt ur Den sista dokusåpan. Roligast: Baren-Meral (älskar henne!!) - "Men vad är det här för fattig gata? Varför har de ingen asfalt FÖÖÖR??!" och älskar Daniel Paris!!
 
- Flippa ur totalt på ica o blev en tjockis o köpte lösgodis för 50kr!! Helt sjukt. Skyller på medicinen, den gör mig så sugen på allt.
 
- Har fått en granne som ser ut som ett nazi. Idag hälsade han på mig.... hjälp! Vill inte bli kompis med honom.
 
- Blev mobbad för jag tyckte synd om kungabarnen som inte kan supa o festa som vanliga tonåringar, utan måste göra det till havs på lyxyachter i medelhavet. Haha! Tänkte väl inte riktigt igenom detta. Meeen fatta att de e jobbigt om man lider av sjösjuka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: