hilenastrutski

Kära dagbok!

Kategori: Allmänt

På fredag  kl 12 Börjar min semester = Vin. 
Efter det ska jag tågluffa i Europa. Själv. För jag är en cooling. Ska besöka Christiania o köpa lite smoo.... *skojja* ska se på fin arkitektur *Konstnär*. Sen ska jag åka till Tyskland o gå på coola nattklubbar i Berlin o hångla i läderoutfit. Älskar tyskar. Tänker att de e lagom perversa. Högsta drömmen just nu är att fånga ett tyskt byte som jamar på tyska i sängen. Sweet. Sen är jag ganska intresserad av den tyska landsbyggden. Och deras tegade åkrar *aspie*. Älskar att det finns billig o god alkohol där. Alltså all alkohol är god. FÖRUTOM bacardi breezer watermelon. Asså den som hittade på den är ju fan dum i huvudet. NACKSKOTT PÅ DÄ.
 
Andra saker jag gillar just nu:
*Löv från sälg mjuka o gosiga, vill göra en kjol av massa löv, springa runt i skogen och låtsas vara en älva hahaha
*Kapris asså, trodde jag hatade kapris? Och hade en lång utläggning med en kock-son om hur jävla äckligt o vedervärdigt de e, så älskar jag det egentligen. Skitgott. *nomnomnoom*
*Svart korv asså någon har någongång sagt till mig att man får CANCER av svart korv. Asså, tror fan inte på de. Typ som med coka zero, alla säger ba "dricker du cancer eller?" Men så här är det; Alla får cancer, det gäller bara att bli tillräckligt gammal. Så jag tänker fortsätta äta min svarta korv, älskar när det har blivit små bubblor o typ kolbildningar o det liksom är riktigt knaprigt och knappt går att tugga på. *mums*// Bäver
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: