hilenastrutski

HataRRRR

Kategori: Allmänt

Asså hatar typ allt o alla idag. *vill slåss*
Tror de e för jag precis vaknat upp från de döda (läs några inlägg tillbaka så förstår ni) är väl en blodtörstig zombie eller ngt.
 
Asså en grej som säkert kan misstolkas, är min inställning till fettos (fetto= bmi > 25, obs ej kroppsbyggare).
Jag hatar inte fettos, ärligt talat e jag lite sugen på att ligga med en. Tänker att det skulle guppa skönt när man hoppar där, typ som en sån där studsmatta/slott som fanns att hoppa i för en 10kr/10min när man var ett kiddo. 
 
Något jag däremot hatar är fettos som gnäller på det och inte gör något åt det. Hatar folk som gnäller när de inte har en anledning till att gnälla. Känner att de är så jävla misslyckade och meningslösa. Ba försvinn ur min åsyn typ.
 
Andra saker jag hatar som typ e folk som e stolta över meningslösa saker, typ stolta för att de är 25 år, har fast jobb och betalar sina räkningar själv. Asså man ba, e du på riktigt? Eller är du en alien?
 
Hatar även klängiga kärlekskranka människor. Orkar inte ens förklara varför, det är inte det att jag är rädd för kroppskontakt, det är bara det att jag gillar att andas. Gillar heller inte strypsex och blir skitirriterad när någon föreslår det. Ush. 
 
Pratade även med bästis häromdagen (fan vad jag hatar fenomenet bästis, låter så monogamt, men anyhow) bästis hade drömt att vi hade haft sex, och att jag hade haft den finaste k*ken. Så visade det sig att jag var en alien. Porrigt. 
 
***
En sak som jag minns från när jag var liten-
Gorillaz låt Clint Eastwood hade precis börjat spelas på Ztv, så jag gick upp ca 20min innan skolan började, tog fram mitt VHS-band där jag spelade in bra låtar/videos och tapade sen tittade och lyssnade jag på låten, spolade tillbaka, lyssnade, spolade tillbaka, lyssnade... tills bandet typ gick sönder. Snacka om kärlek. VHSbandet hette typ "hilenas best mixx" eller ngt. Nu har man sönder replayknappen på youtube ist.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: