hilenastrutski

Frugan

Kategori: Allmänt

Alltså vad e grejen med att alla tjejjor kallar sina bästa vänninor för fru? Asså de är INTE gifta, oftast hetero, ibland har de tom en pojkvänn... Seriöst så jävla töntigt. Eller vaddå, har de typ eviga löften till varandra or what?  Haha tänker mig ett rum, någon spelar bongotrummor, en gammal gråhårig enögd spådam sitter o rör runt i en kittel med något grönt kokande i, framför henne står två tjejjor och ser förskräkta ut. Sen är det dags, tanta tittar upp och förklarar att det är dags för töserna att läsa upp sina löften.
Tjej nr 1 tar upp en skrynklig lapp ur sin jeanshorts fick o läser
 
"jag lovar att 
aldrig sno din pojkvän
aldrig prata skit bakom din rygg
aldrig ljuga om att du är snygg i kläder du egentligen är skitful i för att själv framstå som snyggare
aldrig skratta åt dig när du kissar på dig på fyllan
 
att 
du alltid kommer vara tjejen jag ska vara fylleflata med
låna ut mina kläder om du vill, och om jag lånar dina att alltid lämna tillbaka
alltid provligga ev framtida pojkvänner åt dig, så jag kan förvarna om vilka som är dåliga...
ÄLSKAR DIIIIIG"

Tjej nr 2
 
"iiiiiih det var ju precis det jag skulle säga! Och jag
kommer alltid hålla i ditt hår när dy spyr, även fast jag tycker det är jätteäckligt
kommer aldrig köpa likadana kläder som dig
Looooove yooouuuuuu"
 
Såja grymtar kärringen nu dricker ni en klunk från min gryta, sen är ni förgiftade i vänskapen. Bryter ni mot någon av era löften är ni slampor o horor och förtjänar aldrig mer äkta vänskap. Tjoflöjt!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: