hilenastrutski

Erövra Ezra

Kategori: Allmänt

Asså älskar ju Ezra, har nämt han tidigare tror dock jag lyckades skriva Erza? Haha men det är ju typ samma. Iaf har en plan, den går ungefär såhär.
 
1. Flytta till Amerikat (lätt värt) Störigt dock att de har sån äcklig mat overthere, men vad gör man inte för sin kärlek?
2. Bli kompis med någon av hans systrar. De lär antagligen vara ganska överbeskyddade mot sin lillebror, efter som det antagligen är massa tjejjor som e ute efter han. Kan förstå det, men eftersom jag är lite äldre, tror jag nog att de kommer troligtvis acceptera min kärlek med tanke på min mognad... eh. 
3. Bjuda in mig själv. Det gäller ju att liksom se till att man träffar honom så mycket som möjligt, tänker mig att de har stor judiska bjudningar... Kan ju inget om judendomen, och de kommer säkert vilja lära mig massor om deras traditioner samtidigt som jag lär dem allt om midsummer och surströmming "fermented herring". Familjen kommer älska den svenska flickan och till slut kommer jag vara en av familjen!!
4. Skapa kontakt. Det här är typ det enklaste, ni vet alltid när man umgås med familjen, och det skålas och har sig så finns det ett gäng ungdomar som smiter iväg o smygröker, de e nu jag ser till att prata med Ezra, kanske lägger till lite extra brytning så han ska tycka att man är intressant...
5. Va den bästa kompisen. Ezra är född 1992. Det betyder ju att han är ca 20 år... Och vad betyder det? Jo, att han inte får köpa alkohol! Det är då jag är den bästa kompisen. Eftersom hans systrar är rädda om honom kommer de aldrig att vilja köpa alkohol åt honom, och då kommer han fråga mig. Vilket jag kommer kontra med "sure, can u get me som smoke?" Ezra är öppen stoner så det kan knappast gå dåligt.
6. Handel. Jag fixar drycken och han fixar det ljuva, jag frågar honom om han vill följa med hem till mig (eftersom jag kommer ha ett eget hem och inte bo med föräldrar) och han kommer så klart tycka att det är en bra idé, eftersom han är en sån där spontan människa som älskar vad livet har att erbjuda. När vi kommer hem till mig och festar till det inser vi hur bra vi fungerar ihop, han är skådespelare och jag är en konstnär och vi fööörstååår verkligen varandra. Vi är båda lika svåra o djupa och har båda ett behov av att uttrycka oss.
7. Kyssen.  Självklart kommer vi här i dimman vilja kyssa varandra till slut. Och den kommer vara jättegod och vi kan knappt skilja oss från varandra, tills vi kommer på att vi måste respektera hans systrar och att de kommer bli pissed off om de får reda på detta, så vi hejdar oss och bestämmer oss för att "bara vara vänner".
8. Längtan. Som naturligt är kommer det inte gå så bra att bara vara vänner, våra hjärtan blöder av längan till varandra och det blir olidligt på alla dessa sammankomster som hans föräldrar kommer ha. Vi kommer smygtitta på varandra, och försöka hitta anledningar till att vara nära varandra. Till slut kommer vi låsa in oss i köket, förklara att vi inte kan andas utan varandra, att vi inte är hela utan varandra och att vi älskar varandra, vi kommer kyssa varandra sen under småtimmarna smiter vi iväg hem till mig.
9. Kärlek. Vi kommer bo i min säng och aldrig sluta titta i varandras ögon, Ezra kommer tatuera in "Hilena" på sin vänstra skinka och jag kommer aldrig sluta smeka den. Vi bor i sängen i ca 4 månader.
10. Avslut.  Ja varför? Det är inget fel på avslut, allt har sitt slut. Det är bara att se det som början på något nytt! Han är ung och jag lite äldre, vi inser att vi inte kan leva ett liv i sängen, han har ett behov av att göra nya filmer och jag ett behov av att gå vidare i livet. Kvar kommer vi dock ha detta fotografi som ett kärt minne från vår tid tillsammans ♥ 

 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: