hilenastrutski

TUTTAR TUTTAR TUTTAR ÖVERALLT

Kategori: Allmänt

Asså, att jag råkat publicera förra inlägget typ 103ggr? Haha så jävla oteknisk.
Aja jag har ingen ånger! Men tog bort det för jag inte skulle verka senildement som inte kommer ihåg vad jag redan pratat om o tjatar om det 103ggr... ANYHOW Idag vill jag prata om tuttar.
 
Jag tror ju på en tuttrevolution (måste alltid utala revolution på franska). Jag menar hur sjukt är det inte att det finns en kroppsdel som är olaglig? Och förargelseväckande? Det är bortom mitt förstånd. Hur kan man bli arg av en kroppsdel? Självklart har detta med att kvinnans bröst anses sexuella. Vilket också stör mig, sex är naturligt och folk borde ha mer sex. Min idé är att ju mer nakna folket är desto mer kommer man kunna acceptera sig själv. När vi slutar gömma våra kroppar i kläder kommer vi inse hur normala o vackra alla är.
 
En gång hade jag en diskussion med ett pucko om just detta, han höll inte med mig
"Jag vill inte att tjejer ska gå runt med nakna bröst, för då kanske jag kommer börja jämföra dem med min flickväns tuttar"
"Då är det dig det är fel på"
"Ja" 
End of discussion. 
Asså ljuger inte, han gick med på att det var han det var fel på.
 
För att få fler anhängare så måste man även agera, därför är jag naken så ofta jag kan i offentliga miljöer.
Senast i helgen, påpekade att tuttar är inget speciellt, bara kroppsdelar och drog fram mina för att visa "Titta ett par tuttar inget mer med det". Dock tolkades det som att jag raggade?
 
För de som är mer intresserade:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: