hilenastrutski

Snusk

Kategori: Allmänt

Alltså det här med fötter, många har ju fotfobi. Jag har inte fotfobi, men jag skulle inte direkt vilja slicka på någons fötter, tycker de e "lite sjukt". Har dock träffat män som velat slicka o suga på mina tår. Tänker att de e ok, men vill inte direkt hångla efteråt, ja ni fattar vad jag menar?
 
Anyhow, "sov" hos hos en karl för ett tag sedan, och på morgonen hade han vart en sådan gentleman, han hade gått runt i lägenheten samlat ihop mina utsprida kläder och lagt dem i en liten hög vid sängen. Mycket uppskattat, då jag slapp gå runt naken och leta kläder. Så tog på mig kläderna, brallor, strumpor, tröja osv... Vi har sällskap ut till hallen där vi tar avsked o kramas o så, när jag ska ta på mig mina skor.
 
Vad ligger brevid mina skor? MINA STRUMPOR! Alltså blir reaktionen "Veeeems strumpor är det jag har på fötterna?!" 
 
Ja ni fattar nog att de var hans svettiga strumpor jag hade tagit på mig. Usch, hatar att återanvända strumpor i vanliga fall när man sovit borta, och nu hade han t.o.m lurat på mig hans "discostrumpor".
 
Har sagt det förr och säger det igen, man ska INTE lita på trevliga människor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: