hilenastrutski

Hej, jag heter Ågren, eller?

Kategori: Struten Tipsar

Hej alla barn!
Inser ju att jag måste be om ursäkt för jag vart så frånvarande på sista tiden.
Men, det har ju sina förklaringar. Har jobbat, och när jag är ledig badar jag i alkohol. 
Älskar alkohol, det tar fram sidor hos mig jag visste fanns. Endel frågar mig om jag inte får ångest, asså bakisångest, ågren eller vad man ska kalla det (asså, det finns folk som heter ÅGREN på riktigt hahahaha)
och svaret är nej.
 
Jag får ingen jävla ångest.
Vill ni veta tricket? Klart ni vill.
 
1. Det man inte minns har inte hänt. Det här är det viktigaste att komma ihåg, och berättar dina sk. "vänner" om något "dumt" du gjort eller sagt tex att du visat fittan för alla på festen, så ljuger de, för de vill få dig tro att du gjort bort dig. Är det så att du plötsligt börjar minnas det du får berättat för dig behöver du inte jaga upp dig nämnvärt. Hjärnan spelar dig ett spratt, de e lätt att få för sig att man minns saker som folk berättar för en, tex saker som hände när man var liten, man "minns" det fast det är omöjligt att minnas det. Alltså fortfarande, det har INTE hänt!
 
2. Du minns. Det här är det värsta, men det finns fortfarande hopp! Jag brukar tänka "Nej det har inte hänt, skulle aldrig göra så" alternativt "Jag måste ha drömt"
-Hångla jag med skolans äckligaste kille? "Nejfan det har inte hänt, det skulle jag aldrig göra!"
-Låg jag verkligen med min arbetskamrat? "Haha nej vad sjukt, jag måste ha drömt!"
 
Så. Nu vet ni hur man botar ångest. Och om det inte funkar, inse att du inte är så jävla speciell och att ingen kommer veta vem du är om hundra år så det spelar ingen roll hur svinig du är idag. 
 
Obs! Uppmuntrar inte till våld.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: